10.08.2017

Ekologiczne gryzaki dla psów z poroża jelenia – już w ofercie!

To naturalne i zdrowe przysmaki dla psów.

Czy wiesz, że gryzaki wytworzone z poroży znalezionych w lesie mogą by poważnym zagrożeniem dla Ciebie oraz Twojego psa ze względu na chociażby choroby pasożytnicze (Tasiemiec bąblowcowy).

Nie ryzykuj – kup produkt pochodzący z certyfikowanego gospodarstwa ekologicznego, aby  Twój pupil otrzymał produkt najwyższej jakości – wolny od wszelkich zanieczyszczeń (w tym pasożytniczych) i chorobotwórczych bakterii (Salmonella, E.coli).

Nasz zakład posiada system jakości HACCP oraz  weterynaryjny numer identyfikacyjny,  dzięki czemu wiemy, że jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość naszych produktów.

Każdy gryzak jest niepowtarzalny, ma różną długość, grubość i kolor, ponieważ przygotowano go ręcznie – pocięto i oszlifowano tak aby nie posiadał ostrych krawędzi oraz aby dostarczył przez wiele miesięcy mnóstwa przyjemności i zabawy Twojemu psu.

Dużą zaletą gryzaków z poroża, poza walorami smakowymi i żywieniowymi, jest brak przykrego zapachu z jakim można się spotkać w przypadku gryzaków z kości czy skór.

W ofercie posiadamy poroże w 4 rozmiarach: S, M, L, XL do wyboru w formie całej albo przeciętej wzdłuż.

Ekologiczne gryzaki dla psów z poroża jelenia powinny być odpowiednio dobrane do wielkości psa:

S – idealny dla psów o wadze 2-10 kg (długość gryzaka ok. 10 cm)

M – idealny dla psów o wadze 10-25 kg (długość gryzaka ok. 15 cm)

L – idealny dla psów o wadze 25-40 kg (długość gryzaka ok. 20 cm)

XL – idealny dla psów o wadze powyżej 40 kg (długość gryzaka ok. 25 cm )

Czy wiesz, że jelenie naturalnie zrzucają poraża na wiosnę?

Przy produkcji gryzaków nie ucierpiało żadne zwierzę!

PRODUKT POLSKI